blogg-justinbieber-lovers

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Sorry!

Av Alva Spång - 29 juni 2012 13:21

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat på länge!!!!!!!!!!!!!!!!!!   


Men jag har gjort lite mistag på denna bloggen när jag gjorde faktan! Men men. Jag ska uppdatera så mycket som möjligt!


Om ni vill köpa justin bieber saker så kan ni gå in på : bieber.se


Ni kan ju köpa han nya singel Believe på cdon.com eller något, där betsällde jag min!


Han har ju gjort nya parfymer som finns i Kicks / Åhlens i Borås och på andra ställen nära dig!


Ni kan kolla på Justin Bieber på youtube han heter : Kidrauhl!!



// Alva     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Spång - 9 juni 2012 16:38

Tjennnnnna! Här kommer det komma lite fakta om justin bieber :   Namn : Justin Drew Bieber   Född : 1 Mars 1994 ( 18 år i år ) i Stratford, Ontario, Kanada   Reiligon : Kristen   Instrument : Trumma, Trumpet, Gitarr och Piano   ...

Av Alva Spång - 9 juni 2012 16:15

Hej och sorry för skitdålig uppdate men men jag ska lägga upp flera bilder och videos på Justin :D   Här kommer den nyaster som jag lyssnar på 24/7 :P         här kommer det lite bilder på hans "nya" jag :P                 om n...

Av Alva Spång - 21 april 2012 10:23

Här kommer det SNYGGA bilder på JB!!                                                                                                                       ...

Av Alva Spång - 21 april 2012 10:15

Hej! Förlåt för en dålig uppdatering! men jag har haft fullt upp...   Men jag LOVAR att jag kommer att "skärpa" mig        ( LOVE )                           ( YOU )                        ( 2 )       ...

Av Alva Spång - 13 april 2012 21:59

Skulle bara säga att om ni vill följa ALLT hos Justin Bieber??     Så följ denna bloggen : http://justindrewbieber.blogg.se/   // Alva Kram på er <3     Ps! det var en vän till mig som sa attom jag ville följa allt på bloggen så sk...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards